ZDALNA POMOC
Nasi specjaliści są gotowi by Ci pomóc
usługa zdalnej pomocy on-line
Usługi serwisu zdalnego i konsultacji zdalnych są świadczone przez firmę KOLOM.PL w oparciu o rozwiązanie TeamViewer GmbH. Szczegółowe informacje o rozwiązaniu znajdują się na stronie internetowej producenta systemu TeamViewer.
Usługi on-line
Dzięki programowi TeamViewer, możecie Państwo skorzystać z usług wsparcia on-line, który umożliwia przejęcie kontroli nad komputerem osoby zwracającej się o pomoc. Możecie Państwo udostępniać swój komputer konsultantom firmy KOLOM.PL poprzez aplikację do serwisu zdalnego bez względu na to, jakimi łączami internetowymi dysponuje Państwa firma w danej chwili, czy komputery użytkowane w Państwa firmie posiadają stały adres IP czy też nie, oraz czy używają routera bądź zapory ogniowej (firewalla). Połączenie takie jest zabezpieczone protokołem SSL oraz szyfrowane, tożsamość serwera rozwiązania potwierdza certyfikat VeriSign, zaś samo przejęcie kontroli, jak i późniejsze działania wymagają autoryzacji osoby proszącej o pomoc.
Usługa zdalnego wsparcia jest usługą płatną (za wyjątkiem klientów z umową na Informatyczne Wsparcie Techniczne).
W celu uzyskania informacji o aktualnym cenniku wsparcia technicznego, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 323 888 888.
W celu uzyskania informacji o aktualnym cenniku wsparcia technicznego, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 323 888 888.