Kontakt

(32) 388 88 88

Zamówienia Wewnętrzne

Strona główna / Oferta / Symfonia / Symfonia ERP / Moduły / Zamówienia Wewnętrzne

Zamówienia Wewnętrzne - obszar Zarządzanie Zasobami, Majątek Przedsiębiorstwa

Moduł wspiera proces obiegu zamówień wewnętrznych. Pracownicy korzystający z modułu zgłaszają zapotrzebowanie jako tzw.: klienci wewnętrzni wobec działów świadczących usługi wewnątrz przedsiębiorstwa, najczęściej rolę tę pełnią działy administracji. Zamówienia od pracowników są ewidencjonowane w systemie i kierowane - zgodnie z polityką organizacji do realizacji lub akceptacji i realizacji. Obszary których mogą dotyczyć zamówienia to m.in.: zapotrzebowanie na materiały biurowe, marketingowe (foldery, broszury, gadżety), usługi (czyszczenie klimatyzacji, pranie wykładzin, malowanie itp.) dokumenty (zaświadczenie o zatrudnieniu i dochodach) i można dowolnie dostosować do specyfiki danego przedsiębiorstwa.

Zamówienia Wewnętrzne umożliwia:

  • uproszczenie i usprawnienie obsługi zamówień wewnątrz firmowych
  • ograniczenie kosztów realizacji zamówień wewnętrznych i kontrolę potrzeb zgłaszanych przez pracowników
  • szybki dostęp do informacji o statusie i terminie realizacji zamówienia
  • usprawnienie pracy przełożonych

 
Menu nie zostało przypisane