O firmie
Strona główna / Kolom / O firmie
Firma KOLOM.PL rozpoczęła swoją działalność w 1994 r. Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze firm.
- Instalujemy i wdrażamy oprogramowanie zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta,
- Prowadzimy szkolenia i konsultacje w zakresie użytkowania programów,
- Piszemy na zamówienie raporty i dodatkowe aplikacje współpracujące z oferowanymi systemami,
- Zapewniamy stałą opiekę serwisową nad prawidłową pracą oprogramowania,
- Udzielamy pomocy telefonicznej,
- Oferujemy zdalną pomoc techniczną,
- Projektujemy i instalujemy sieci teleinformatyczne,
- Pomagamy w doborze sprzętu komputerowego.
W czerwcu 2006 roku uzyskaliśmy Certyfikat Autoryzacji SYMFONII® Premium i Forte za profesjonalizm i wysokie kwalifikacje pracowników firmy w zakresie sprzedaży, szkoleń i instalacji oraz tytuł Autoryzowanego Partnera Systemu Zarządzania SYMFONIA® firmy SAGE Symfonia, przyznawanego najlepszym dystrybutorom.
W pażdzierniku 2011 podpisaliśmy umowę partnerską z firmą Streamsoft. Po odbyciu serii szkoleń, uzyskaliśmy tytuł Autoryzowanego Partnera firmy Streamsoft. W naszej ofercie pojawiły się produkty linii PCBiznes, PRO i PRESTIŻ.
Menu nie zostało przypisane