O systemie
Streamsoft Prestiż to wielomodułowy system klasy ERP, obsługujący wszystkie procesy biznesowe firmy. Wybrało go już ponad 4 tysiące Klientów. Streamsoft Prestiż wspomaga "odchudzanie" produkcji za pomocą metody KANBAN.
System Prestiż jest efektem wiedzy i bogatych doświadczeń firmy Streamsoft, w zakresie programowania aplikacji wspomagających pracę przedsiębiorstw. Jednym z ważnych czynników, które decydują o zakupie oferowanego przez nas oprogramowania jest fakt, że potrafimy efektywnie obsłużyć firmy z ponad 300 stanowiskami pracującymi na jednej bazie danych. Podczas prac wdrożeniowych skonfigurowaliśmy i uruchomiliśmy ponad 20 tysięcy stanowisk wspomagających różne obszary działalności przedsiębiorstw. Streamsoft Prestiż został wyróżniony Medalem Europejskim za jakość i innowacyjność.
Tylko w Streamsoft Prestiż...
...dostępny jest moduł Zarządzania produkcją. Wspomaga on sterowanie produkcją w przedsiębiorstwie, śledzi stopień realizacji zleceń produkcyjnych, pozwala na planowanie zapotrzebowania materiałowego i zdolności produkcyjnych, umożliwia wykonanie analiz i zestawień specyficznych dla obszaru produkcji, zapewnia obsługę i kontrolę procesów technologicznych na każdym etapie ich realizacji.
Czas wdrożenia
Modułowa budowa systemu StreamsoftT Prestiż umożliwia wdrażanie wszystkich lub wybranych elementów równocześnie lub w odpowiedniej kolejności. Czas wdrożenia jest krótki od 1 do 6 miesięcy i zależy od kilku czynników:
- wielkości firmy,
- zakresu wdrażanych funkcjonalności,
- dobrej organizacji pracy w ramach projektu wdrożeniowego - zarówno po stronie dostawcy jak i klienta.
Wdrożenie systemu gwarantuje:
- Usprawnienie procesów obsługi klienta oraz odpowiednio szybką reakcję na zmiany zachodzące na rynku, dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym i kontrolingowym.
- Poprawę organizacji pracy poprzez usprawnienie obiegu dokumentów w firmie oraz ujednolicenie procedur postępowania.
- Umożliwienie współdziałania wszystkich szczebli w przedsiębiorstwie.
- Obniżenie kosztów produkcji poprzez skrócenie cyklu produkcyjnego i redukcję zapasów magazynowych.
- Zwiększenie bezpieczeństwa przetwarzanych danych.
- Dopasowanie do przepisów i realiów gospodarczych Polski oraz do standardów Unii Europejskiej.
- Wspieranie procesu podejmowania decyzji na podstawie zaawansowanych analiz i zestawień.
- Umożliwienie firmom wielooddziałowym pracę w czasie rzeczywistym, na wspólnej bazie danych.
- Bieżącą kontrolę należności i zobowiązań kontrahentów.
Obsługa oddziałów - praca terminalowa
W celu sprawniejszej obsługi klientów wiele firm otwiera oddziały, filie i sklepy firmowe. Najczęściej przysparza to wielu problemów administratorom systemów informatycznych, którzy nie posiadają wystarczających sił i środków, aby odpowiednio obsługiwać nowe lokalizacje. Jednym z takich problemów jest replikacja danych (okresowe przenoszenie danych i łączenie z danymi w centrali). Z punktu widzenia zarządzania systemem informatycznym, tradycyjny sposób udostępniania aplikacji w przedsiębiorstwach jest często czasochłonny, drogi i skomplikowany. Informatycy muszą nie tylko fizycznie instalować aplikacje we wszystkich lokalizacjach, ale także zapewnić pomoc techniczną, przygotować rozmaite konfiguracje dla różnego sprzętu.
Rozwiązaniem wielu problemów jest praca terminalowa, gdyż minimalizuje ilość danych przesyłanych przez sieć. Ta właściwość umożliwia dostarczanie, zarządzanie i serwisowanie aplikacji w sposób centralny, z jednego miejsca.
Uzyskujemy redukcję kosztów, gdyż są one nierozłącznie związane z:
- pomocą techniczną dla rozproszonych użytkowników,
- aktualizacją wersji aplikacji u rozproszonych użytkowników,
- zapewnieniem bezpieczeństwa danych oraz całego systemu informatycznego.
Serwer terminali w centrali, należy podłączyć do internetu łączem o stałym numerze IP np. DSL, Polpak itp. Zalecana szybkość łącza zależy od ilości wszystkich komputerów w oddziałach. W oddziałach firmy mogą być zastosowane tanie łącza asymetryczne ze zmiennym numerem IP, np. Neostrada.