e-Dokumenty


Aplikacja do zarządzania i archiwizacji dokumentów elektronicznych, będących w obiegu przedsiębiorstwa. Umożliwia ich wysyłanie oraz przechowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Gwarantuje bezpieczny, szybki i co najważniejsze tani sposób zarządzania elektronicznymi fakturami.

Zalety e-Dokumentów:

EKSPRESOWO
usprawnia i przyspiesza proces. Wysyła dokumenty na wskazany adres mailowy natychmiast po wystawieniu i podpisaniu pieczęcią elektroniczną firmy lub podpisem kwalifikowanym Użytkownika, przez co:

EKONOMICZNIE
automatyzuje standardowe czynności związane z wystawianiem oraz otrzymywaniem faktur i znacząco wpływa na:

EKOLOGICZNIE
przyczynia się do:

Bezpieczeństwo prawne i podatkowe.

Symfonia e-Dokumenty to aplikacja do bezpiecznego zarządzania fakturami elektronicznymi będącymi w obiegu przedsiębiorstwa.

Umożliwia wysyłanie oraz archiwizację tych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie obrotu fakturami elektronicznymi tj.: Dyrektywy Rady 2010/45/EU z 13 lipca 2010 r. oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.

Gwarantuje bezpieczny obrót fakturami elektronicznymi, ponieważ:




Źródło: http://kolom.pl/
24.01.12