Program wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Umożliwia wystawianie dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Pozwala prowadzić określoną politykę sprzedaży. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.
MOŻLIWOŚĆ ŁATWEGO PRZYSTOSOWANIA PROGRAMU DO POTRZEB FIRMY
-
Możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników.
-
Definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych, wbudowanych w program.
-
Definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów (roczny, miesięczny, dzienny).
-
Możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz według wskazanej dostawy.
-
Możliwość przekazywania wszystkich wydruków do plików w formacie PDF oraz wysyłania ich pocztą elektroniczną.
PEŁNA OBSŁUGA MAGAZYNU I DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH
-
Obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów handlowych).
-
Wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM, korekt.
-
Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy.
-
Pełna ewidencja stanów magazynowych (rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów).
-
Możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne.
-
Obsługa numerów seryjnych towarów.
PEŁNA OBSŁUGA DOKUMENTÓW HANDLOWYCH I KASOWYCH
-
Wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, faktur zaliczkowych, faktur wewnętrznych, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych (transakcje wenątrzwspólnotowe, eksport, import, sprzedaż walutowa w kraju) i faktur VAT RR.
-
Dokumenty kasowe - KP, KW.
-
Możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru.
-
Możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień).
-
Możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP).
-
Obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień).
-
Możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji.
-
Możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu.
-
Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między kontrahentami użytkującymi program SYMFONIA® Handel Premium.
OBSŁUGA TRANSAKCJI GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH W FIRMIE
-
Możliwość tworzenia raportów kasowych.
-
Wystawianie przelewów własnych i rejestracja przelewów obcych.
-
Obsługa dowolnych form płatności, m.in.: czeki, karty kredytowe, kompensaty.
-
Tworzenie dowolnej liczby rejestrów pieniężnych.
-
Rozliczanie należności i zobowiązań (możliwość rozliczania cząstkowego - płatność podzielona na części).
WYGODNE PLANOWANIE I PROWADZENIE OKREŚLONEJ POLITYKI SPRZEDAŻY
-
Możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów).
-
Definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru.
-
Indywidualne ceny i upusty dla kontrahenta na dany towar.
-
Możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów.
-
Możliwość prowadzenia cenników w walutach.
-
Pomoc w naliczaniu bieżących cen. Wyznaczanie cen na podstawie zadanych poziomów marży lub narzutu.
-
Możliwość przeprowadzania operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów.
SZYBKI DOSTĘP DO WSZYSTKICH POTRZEBNYCH INFORMACJI
-
Możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy (poprzez import całego zestawu dokumentów) w centralnej bazie.
-
Porządkowanie informacji na wiele różnych sposobów, w zależności od potrzeb Użytkownika. Różne formy organizacji kartotek: liniowa, jednopoziomowa, hierarchiczna (struktura drzewa), zdefiniowana przez Użytkownika.
-
Możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem.
-
Szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach według różnych kryteriów, np. po kodzie, nazwie, numerze, serii dokumentu.
-
Możliwość tworzenia własnych raportów za pomocą narzędzi wbudowanych w program
-
Możliwość uszeregowania danych w zestawieniach według różnych kryteriów. Sortowanie malejące i rosnące według dowolnej kolumny zestawienia.
BOGATY ZESTAW RAPORTÓW ORAZ ZESTAWIEŃ MAGAZYNOWYCH I HANDLOWYCH
-
Zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów.
-
Kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium. Zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem.
-
Zestawienie dokumentów niezapłaconych, pomoc w pilnowaniu terminów płatności.
-
Przygotowanie deklaracji Intrastat przywóz i Intrastat wywóz w formie elektronicznej.
-
Zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających dokumenty.
-
Zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz przekraczających stany maksymalne.
-
Protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych.
-
Możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla określonego kontrahenta.
-
Zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu.
-
Możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu historycznym).
-
Tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych.
WSPÓŁPRACA Z PROGRAMAMI FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ PREMIUM I FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ FORTE ORAZ MAŁA KSIĘGOWOŚĆ PREMIUM
-
Tworzenie wielu schematów księgowań dla dokumentów z dowolną liczbą dekretów. Możliwość definiowania syntetyk i analityk oraz sposobu podziału księgowanych kwot na części.
-
Automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z programami Finanse i Księgowość Premium, Finanse i Księgowość Forte oraz Mała Księgowość Premium.
-
Możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio do bufora programu Finanse i Księgowość Premium i Finanse i Księgowość Forte.
-
Przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program Handel Premium do programu Mała Księgowość Premium.
WSPÓŁPRACA Z PAKIETEM MS OFFICE I INNYMI PROGRAMAMI PRACUJĄCYMI W ŚRODOWISKU WINDOWS
-
Zautomatyzowane przekazywanie danych do programów tworzących MS Office 2000/XP/2003.
-
Możliwość kopiowania zestawień do schowka Windows i wykorzystywania ich w innych programach.
-
Wydruk dokumentów sprzedaży do plików w formatach RTF i HTML.