Serwis www.miedzyfirmami.pl umożliwia wymianę e-dokumentów pomiędzy kontrahentami bez zbędnych formalności.
Funkcjonalność serwisu www.miedzyfirmami.pl:
-
wymiana dokumentów elektronicznych bez względu na format czy posiadane oprogramowanie
-
wymiana faktur elektronicznych ze wszystkimi zarejestrowanymi użytkownikami serwisu bez dodatkowych formalności (nie jest wymagany podpis kwalifikowany)
-
bezpieczny standard wymiany dokumentów
-
pełni funkcje platformy B2B
-
znaczące obniżenie kosztów wymiany
Korzyści płynące z wykorzystania serwisu:
-
bezpieczeństwo i poufność przesyłanych danych - protokół SSl oraz mechanizm autentykacji i autoryzacji Użytkowników.
-
gwarancja prawna serwisu - umowa podpisana podczas rejestracji firmy spełnia wymogi prawne dotyczące wysyłania elektronicznych faktur.
-
innowacyjne rozwiązanie - jedna umowa z serwisem umożliwia wymianę dokumentami ze wszystkimi Użytkownikami serwisu.
-
wygodny dostęp do informacji - dostęp do serwisu z dowolnego miejsca, wystarczy dostęp do internetu. Możliwość uzyskania informacji o statusach faktur: pobrane, zaakceptowane, wysłane, odebrane.
-
oszczędność kosztów i czasu zwiaząnych z wysyłką faktur.
Aktualne wersje Systemu Zarządzania Forte, Systemu Symfonia i Symfonia Start przystosowano do zaawansowanej współpracy z serwisem.
Tu możesz się zarejestrować w serwisie link