Kontakt

(32) 388 88 88

eSerwisy

Jesteśmy partnerem
Strona główna / Oferta / Tenvirk / eSerwisy

eOfertowanie.pl

Wszystko czego potrzeba w Twojej firmie do stworzenia profesjonalnych ofert ze świetnym wyglądem w formacie PDF. Wprowadź lub zaimportuj klientów, towary, usługi i cenniki. Przygotuj oferty (na podstawie szablonów), zamówienia, faktury PROFORMA i faktury VAT. Serwis zawiera narzędzia CRM. Rejestruj kontakty z klientem (emaile, telefony, spotkania, dokumenty). Twórz raporty i analizy. Udostępniaj przygotowanie ofert swoim handlowcom lub klientom przez przeglądarkę internetową.
Rozpocznij od zaraz bez żadnych kosztów! więcej...

eObiegiDokumentow.pl

Wszystko czego potrzeba do przygotowania profesjonalnych obiegów dokumentów w Twojej firmie. Skanuj dokumenty, ewidencjonuj klientów i kontrahentów. Definiuj obiegi dokumentów lub skorzystaj z gotowych przykładów. Rozwiąż problem z obiegiem i opisem dokumentu: reklamacji, delegacji, faktury kosztowej, zamówienia, zlecenia i wielu innych. Integruj obieg dokumentów ze swoimi systemami. Wymieniaj elektroniczne dokumenty z pracownikami mobilnymi, oddziałami, partnerami lub swoimi klientami. Stwórz formularze online dla swojej stony WWW. więcej...

eSerwisowanie.pl

Wszystko czego potrzeba do zbudowania profesjonalnej obsługi serwisowej produktów i usług. Możesz rejestrować i przetwarzać zgłoszenia serwisowe prowadząć helpdesk. Ewidencjonować stan posiadania, daty gwarancji i przeglądów. Zlecać wykonanie usług oraz ewidencjonować przyjmowanie sprzętu do naprawy. Daj wgląd w przebieg obsługi reklamacji swoim klientom i serwisantom. Fakturuj i rozliczaj swoje usługi serwisowe. Integruj obsługę serwisową ze swoimi systemami informatycznymi. więcej...

eProwadzenieBiura.pl
rachunkowego

Wszystko czego potrzeba do poprawy organizacji pracy w każdym biurze rachunkowym lub kancelarii podatkowej. Prowadź ewidencję stanu prac w biurze. Rejestruj dostarczenie i wydanie dokumentów źródłowych od klientów oraz danych do listy płac. Śledź przygotowanie i wysyłkę deklaracji. Zapisuj czynności dodatkowe dla klientów. Rejestruj korespondencję i zadania związane z klientami. Automatycznie twórz faktury. Prowadź analizy pomagające podnieś rentowność biura.
Rozpocznij od zaraz bez żadnych kosztów! więcej...